سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار کلاس کنکور و آموزشگاه 2
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

سلام خدمت بچه های عزیز . امیدوارم که حالتون خوب باشه . خوب اول یه نکته ای رو اشاره کنم . اینکه سوالات خود را در قسمت نظرات بفرستید و در همان جا منتظر پاسخ من باشید . اگر احساس کنم که یه سوال خیلی تکرار میشه و یه بحث مفصلی رو می طلبه حتما براش یه پست میذارم . خوب قصد داشتم که وب رو حدود ده روزی زود تر از الان راه اندازی کنم که دیدم نمیشه و کنکور 90 هنوز دست از سرمون بر نمیداره ، و باید سوالات بچه های کنکوری سابق رو چواب میدادم و برای اونا پست میذاشتم ولی خوب دیگه الان وقتش هم باشه وقت کنکر 91 هست . می خوام یه سری دیگه نکته در مورد کلاس کنکور بگم که مهم هست .
اینکه گول اسم و رسم آموزشگاه رو نخورید که مثلا بزرگه و خوشگل هست و با کلاس هست و شما رو خوب تحویل میگیرن و ... یه جاهای گمنامی همیشه وجود دارند که حتی با نصف هزینه اونا خدمات بهتری رو ارائه میدن . مورد بعدی اینکه هیچ وقت سعی نکنید که با اکیپ دبیرستان و دوستان جون جونی به یه کلاس کنکور برین و ... سابقه نشون داده که خوشگذرونی بیش از حد که کم کم شکل میگیره مانع درس خوندن شما میشه . مطلب بعدی اینکهبرای وقتی که میرین آموزشگاه احترام قائل باشین . دیدم آموزشگاه هایی که استاد x  از پایتخت میاد اونجا همیشه 20 یا 30 دقیقه دیر میاد و شاید هم بعضی وقت ها زود بره . درسته که استاد معرکه است ولی شما برای تمام اون زمان دارین هزینه می کنید ، پس در صورت مشاهده اینجور موارد سریعا تا قضیه پیچیده تر نشده به مدیر موسسه گوش زد کنید . یه تیپ دیگه از اساتید هم هستند که نمیدونم نمی تونند تو کلاس دوام بیارن . یه تخته که پر می کنند بچه ها رو سرگرم نوشتن پای تخته می کنند و خودشون 10 دقیقه میرن بیرون چای و ... حالا بچه تو 4 دقیقه مطالب رو کپی میکنه ها از تخته ولی استاد رفته گل بچینه و هنوز پیداش نیست . یه تیپ دیگه هم از اساتید هستند که به بهونه سنگینی و فشار کار و برای تراوش مزه های خودشون یدم جک میگن و جو خشک کلاس رو خیس می کنند . بابا یه کم آره ولی دیگه نه همش..... / کلا اگر مدرسه خوب با معلمان با تجربه بری بهتره تا خودت رو به این آموزشگاه و اون موسسه بسپاری . ولی باز هم کسی نگفت که همش بده ها .. نه من خودم تو هم تو آموزشگاه کار می کنم ؛ ولی باید بچه با هوش باشه . فکر بازی بازی نباشه و برای درس بیاد و نه چاپ کردن تخته وایت برد و بعد خوندن یه کوله بار جزوه تو خونه . همون جا سر کلاس شاید بعضی وقت ها شاید صحنه هایی باشیاز طرف بچه های دیگه ، مثل : چرت زدن . وز و ز . بلوتوث و حواس پرتی و نوشتن هنگام تدریس استاد و ... ولی سرت تو کار خودت باشه و تا مطلب رو نفهمیدی به اون بابا بگو از اول بگه و از هیچی هم خجالت نکش . کنکور داری ... شوخی که نیست . البته بعضی از اساتید هم نا مردها از اول یه جوی تو کلاس درست می کنند که تو روت نشه سوال کنی ، از ترس اینکه مسخره بقیه بشی . ولی تو بگو و بپرس . جوجه رو تابستون 91 میشمارن . کسی از پرسیدن ضرر نکرده . خوب دیگه مطلب و نقد دیگه ای به کلاس های کنکور نیست و یا من دیگه یادم نمیاد . تا مطلب بعدی خدا نگهدار


انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

پريچهر
ساعت8:16---1 اسفند 1391
سلام من دانشجوي رشته برق دانشگاه ازادتهران مركز هستم ازدانشگاهم خوشم نمياد ودوباره ميخوام كنكور بدم بنظرشمابراي شروع كردن الان ديرنيست؟

شادی
ساعت18:55---23 مهر 1391
سلااااام دوستان .... من حدود 1ماهی میشه که دنبال کتاب خیلی سبز زیست دوم و سوم دبیرستانم...البته فقط چاپ 90.تو شهرخودمونا زیرو رو کردم نبود.خواهشا اگه شما دارید یا توشهرتون هست با من تماس بگیرید....باتشکر.فقط عجله دارم09399006420

omid
ساعت15:53---4 شهريور 1391
سلام من هنوز شروع به درس خوندن نکردم به نظر شما چه جوری شروع کنم ؟از چه درسی ؟اول از پیش شروع کنیم یا پایه ؟راستی من هنوز کتاب هم نخریدم میشه چند تا کتاب هم برای رشته ریاضی معرفی کنید؟ممنون

عاطفه
ساعت11:12---1 شهريور 1391
با سلام لطفا لیست کتاب هایی رو که برای کنکور 92 تغییر پیدا کرده اند رو بگوییددر ضمن من داوطلبکنکور 91 بودم

داوود
ساعت15:53---4 مرداد 1391
سلام خوبی خسته نباشیدمن امسال سوم تمام کردم هنوز واسه کنکور شروع به خوندن نکردم میتونم پزشکی شیراز بیارم لطفا منو راهنمایی کنید


پاسخ:سلام . به سایت اصلی بیایی و از فایل های صوتی و همایش ها و ... استفاده کنید www.alirezael.ir


رسول
ساعت17:28---7 تير 1391
سلام من تو کنکور91 ثبت نام کردم و معدل کل سال سوم رو اشتبا زدم دیگه فکر نکنم بشه درستش کرد اگه تو کنکور قبول بشم نمیتونم برم دانشگاه تو رو خدا راهنماییم کنید
پاسخ:به احتمال زیاد در حین انتخاب رشته نیمه مرداد ماه هم یکبار فرصت تصحیح اطلاعات رو به شما میدن . البته در هنگام گرفتن کارت هم این فرصت رو داشتین


mahnaz
ساعت14:23---24 ارديبهشت 1391
سلام خیلی شرمسارم ولی باید بگم که من مدرک کارشناسیمو گم کردم الان میخوام ادامه تحصیل بدموبرای پرکردن مدارک ثبت نام ازمون لازمه؟؟؟اصل وحتی کپی هم ندارم!!چیکارباید کنم؟پاسخ:سلام ... برای لازمه چون سوابق شما ملاک گزینش تحصیلات در مقاطع بالا هست . به دانشگاه سابق خودتون برین و مراتب رو به اونا اعلام کنید . مطمئنا" کمک تون می کنند

mahnaz
ساعت14:16---24 ارديبهشت 1391
salam man mikham kardani b karshenasi sherkat konam motahelam baraye inke tehran ghabol sham mitonam entekhabe avalamo tehran bezanam ya inke shahrestani k motevaled shodamo bezanam bade ghaboli enteghali begiram?
پاسخ:سلام . قبولی در تهران دشوار تر هست و از طرفی هم انتقالی راه مطمئنی برای اومدن به تهران نیست .. اگرچه انتقالی برای دخترخانم ها راحت تره ولی در شرایط فعلی شما هم تابعی از شرایط هستید . انتقالی در محل سکونت یا دانشگاه هم سطح و level یا پایین تر از دانشگاه فعلی راحت تره و نه بالاتر


negin
ساعت14:16---24 بهمن 1390
ag az alan shoro konam mitoonam ye reshteye khub ghabol sham
پاسخ:بله ... هیچ وقت برای خوب بودن و موفق شدن دیر نیست


yasamin
ساعت10:23---15 بهمن 1390
salam khaste nabashin mikhasam begam man hanoz shoro nakardam va faghat vaght mikonam pish bekhonam hajme darsa balas reshyte riazi fizikam age az alan shoro kkonam faidei dare kheili na omidam mamnon misham komakam konid
پاسخ:سلام . از همین الان هم میشه و به شرط اینکه تغییر درست و حسابی کنی و واقعا بخوای تک تک جزئیات زندگیت رو تغییر بدی تا به نتیجه دلخواه برسی ... باید روحیه اش رو داشته باشی و خاص باشی ... شدن یا نشدنش بله میشه و مثال هم براش داریم ولی با شنیدن این " شدنه " باید کارت رو شروع کنی و دیگه دست دست نکنی به استاد زنگ بزن ... قبلش اسمس بده . تا انگیزه بهت بدن و .... 09358960503


مریم شایان فر
ساعت14:20---18 دی 1390
سلام میشه زود جوابمو بدین عجله دارم؟من از امروز شروع کنم میتونم پزشکی اصفهان بیارم با روزی 15 ساعت مطالعه و معدل 13پاسخ:سلام ... اگه بخوای تغییر کنی و آدم قبلی نباشی و از درون برای خودت بهت ثابت بشه که این مدت زمانی هست که میتونی خودت رو ثابت کنی و نشون بدی میشه

مریم شایان فر
ساعت22:23---17 دی 1390
سلام ببخشید من یه سوال دیگه هم داشتم من هنگام ثبت نام کنکور معدل کل و کد ملی ام رو اشتباه وارد کردم ایا میشود این ها را ویرایش کرد؟ایا من میتوانم کنکور بدهم؟
پاسخ:سلام . مشکلی نیست در اواخر بهمن ماه و اویل اسفهد ماه حدود 5 روز توسط سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات مهلت داده میشه


رز
ساعت12:01---4 دی 1390
سلاممیخواستم بدونم جیکار کنم که کمتر بخوابم چون تا کتاب دستممیگیرم خوابم میگیره با تشکر
پاسخ: سلام . تغییر فضای مطالعه پس از مدتی و ترجیخا رفتن به جایی پر سر و صداتر و مطالعه در آن محیط ... افزایش ضربان قبل با انجام دادن تمرینات ورزشی حتی چند دقیقه ... متعادل کردن ساعت خواب روی تایمی خاص و حداقل 6 و حداکثر 7 ساعت . افزایش انگیزه به حین شروع فرآیند مطالعه . محدود کردن تایم و حجم درس خوندن و تقسیم اون به بازه های کوتاه تر . ( پست خواب رو هم بخونید )


طاهره
ساعت11:36---19 آذر 1390
سلام از وبلاگ خوبتوم ممنونم..یه راهنمایی ازتون خواستم .من کنکور سال 91 شرکت کردم و چون مدرک پیش دانشگاهی رو سال 83 گرفتم اطلاعات چندانی درباره تغییرات کتاب ندارم اگر امکانش هست کتابهایی که تغییر کرده را عنوان کنید( رشته انسانی )منتظر جوابتون هستم - چون وقت زیادی هم برای درس خواندن ندارم پس امیدوارم هرچه سریعتر مرا راهنمایی کنید - با سپاس فراوان
پاسخ:خوب سلام . اغلب قسمت ها دستخوش تغییرات بودن . پیشنهاد می کنم که منابع رو برای همه دروس از نو تهیه فرمایید . به غیر از عربی و زبان و ادبیات عمومی


عماد
ساعت18:47---2 آبان 1390
من سال 90 کنکور شرکت کردم ولی موفق نبودم.میخوام برای کنکور91 شروع کنم.خواهش میکنم لیست کتاب های تغییر کرده رو بهم بگید.منابع رو میدونم.فقط میخوام بدونم که چه کتاب هایی عوض شده.رشتم تجربیه.خیلی ممنون
پاسخ:سلام به شما . از آشنایی با شما خرسندیم . منابه ریاضی 2 و 3 به کل و همینطور زیست شناسی ها در صفحاتی اصلاحیه خورده بهش . منابع دوم و سوم و چهارم ( پیش ) هم به روزترینش چاپ های 88 و 89 و 90 هستن


fatmeh
ساعت2:08---17 مهر 1390
ba salam man to konkor 90 l bahdasht harfae ghabol shodam va worode nemsal dowomam metonam to konkor 91shrkat konam albata ba morakhase ba tashakor پاسخ:سلام به شما . امیدوارم که حالتون خوب باشه . اگه رشته قبولی دانشگاه دولتی روزانه باشه امکان شرکت در 91 نیست ولی اگر شبانه . غیر انتفاعی . پیام نور . آزاد . نیمه حضوری باشه میتونید در 91 هم شرکت کنید و اگر 91 بهتر شد از رشته خودتون انصراف بدین . مینا عظیمی

لیلا
ساعت18:03---27 شهريور 1390
سلام و خسته نباشید

ممنون از راهنمایی بسیار خوبتون

بعد از مشاوره خوبی که به من دادید و من هم از همه ی اون کاملا استفاده کردم امروز به یک سوال برخوردم و اونم اینکه من تو ثبت نام کلاسا به مشکل برخوردم واسه اینکه زیاد فاصله گرفتم دروس ریاضی و فیزیک و عربی کانون رو ثبت نام کردم در مورد زیست احساس میکنم میتونم خودم بخونم (جز بخش ژنتیک)واسه صرفه جویی تو وقتم ولی میبینم همه ی متقاضیان قبل از هر درسی زیستو ثبت نام میکنن

به نظرتون من چکار باید کنم

ضمنا واسه اینکه وضعیتم رو خدمتتون یادآوری کرده باشم من لیلا هستم که فوق شیمی فیزیک بودم و تو ۲پیغام گذشته ازتون راهنمایی گرفتم

و بازم میپرسم اگه از الان درست و حسابی شروع کنم نتیجه مگیرم یا دیره؟

تشکر از لطفتون
پاسخ:سلام به شما . امیدوارم که حالتون خوب باشه . خوشبختانه هر فردی حتی یکبار هم بیاد اینجا و سوالی بپرسه شرایط و موضوع مطرح شده و همچنین پاسخ ما به او ذخیره میشه و به دیگر همکاران هم گفته میشه . حالا هم اگر اشتباه نکنم شما دندان پزشکی دوست داشتین . همین طوره ؟ در مورد ثبت نام در کلاس ها کار خوبی کردین این باعث میشه که این دروس مهم رو با کلاس پیش برین و پیشرفت کنید و از همه مهمتر در جمع و جوی از کنکوری های 91 باشید و خودتون رو جدا احساس نکنید . در مورد زیست با کلاس چندان موافق نیستم ... زیست درسی خواندنی هست و به غیر از ژنتیک که با لم و قلق استاد میتونه خوب تدریس بشه بقیه جاها رو خود داوطلب باید بتونه بخونه و نکات ریزش رو در بیاره و ارتباط بین فصول و نکات مبهم رو کشف کنه . کتاب خیلی سبز رو برای زیست شناسی تهیه کنید و با اون پیش برید . برای ژنتیک هم کتاب دکتر آرام فر از انتشارات تخته سیاه . کاری درست نیست که همه انجا میدم ... کلاس هایی که ثبت نام کردین کافیه . در مورد سوال دوم تون به شما خانم لیلا که تو این سالها رشته ی دانشگاهیتون بهتون زیاد نچسبید قاطع عرض میکنم که از 26 شهریور ماه هیچ چیز دیر نیست ... نگران نباشید ... رتبه دو رقمی هم میشه آورد کنکور تسمه نقاله ای نیست که اگه دو ماه ، سه ماه ازش بگذره دیگه گذشته و با یه سرعت ثابت فقط حرکت میکنه و جایی برای برگشت نیست ....سرعت و کیفیت کار دست خودتون هست ... زمان هم که دارین و مثل اغلب بچه ها درگیر مدرسه نیستین ... هدفتون هم انقدر براتون مهم بوده که از اون سطح از دانشگاه دست بکشید و بیایید و دوباره از صفر شروع کنید ... پس جای نگرانی نیست ... برنامه جبرانی برای خودت نذار چون عقب نیستی ... ولی برنامه پر تراکم و استفاده از حداکثر توانایی هات بذار که از همین امروز بهترین باشی ...برای تک رقمی شدن کنکور به نظر من کمتر از 2000 ساعت مطالعه اصولی کافیه شما اگه بخوای روزی به طور میانگین 7 ساعت بخونی همین کافیه برای تک رقمی شدن در این موقع از سال البته رتبه تاپ همش هم ساعت مطالعه نیست و کیفیت و اون انگیزه و حس خوب از همه مهم تر هست که این چیزها قابل اندازه گیری نیست و باید در تو بجوشه و هر لحظه تو رو پر کنه و امید ثانیه به ثانیه زندگیت باشه و بطوری که خودت متوجه بشی خارق العاده ای و خاص


اريان
ساعت12:36---21 شهريور 1390
سلام.من 25 سالمه و مهندسي نرم افزار دارم.امسال كنكور 90 پزشكي قم رو زدم قبول نشدم....الان 2 ساله به اين نتيجه رسيدم كه فقط و فقط بايد به علاقم برسم كه اونم پزشكيه...تو عمرم مشاور نداشتم ولي اين يكي داره ديوونم ميكنه احتياج به كمك دارم واسه كنكور 01 ممنون ميشم راهنماييم كنيد..مرسي
پاسخ:سلام به شما . تبریک میگم به خاطر اراده و اعتمادبه نفس و اعتقاد شما به علاقه خودتون . با داشتن تحصیلات دانشگاهی درس خواندن برای کنکور باید با ولع و علاقه ای باشه که انگار هنوز از پشت درهای بسته دانشگاه و دنیای پیرامون اون خبر ندارید باشه تا بتونید موفق بشید ؛ با مطالب گام به گام پیش بیایید و هر سوالی که دارین بپرسید و از پاسخ به سوالت دیگر دوستان هم استفاده کنید . رویا آزاد


لیلا
ساعت15:10---16 شهريور 1390
سلام.من ۲۵ سال سن دارم و دانشجوي ترم اخر فوق ليسانس رشته شيمي فيزيک دانشگاه ازاد هستم.

تو اين سالايي که درس خوندم هيچ وقت حس خوبي نداشتم و اصلا چيزي که ميخوندم منو راضي نکرد.چون همه ي علاقم چيز ديگه اي بوده و اونم دندونپزشکي بوده .امروز هر چند خيلي ديره ولي با تمام وجودم عزممو جزم کردم که بخونم تا قبول شم

خواهشي که دارم اينه که بگيد دقيقا بايد چکار کنم تا در اسرع وقت و تا از ايني که هست ديرتر نشده به هدفم برسم

از کجا شروع کنم؟؟

چقدر احتمال میدید که نتیجه بگیرم

ضمنا من بعد از دفاعم کلا وقتم آزاده

۱دنيا سپاسگذار لطفتون ميشم اگه درست منو راهنمايي کنيد

با تشکر
پاسخ:سلام . امیدوارم که حالتون خوب باشه . این موضوع ( داوطلبان کنکور 91 که دانشجو بودن و الان به هر دلیلی میخوان دوباره کنکور بدن ) بسیار مطرح شد و قبل از خرابی وب در پستهای تحت عنوان سوال و جواب به اون پاسخ جامعی داده شد ولی الان متاسفانه پست از بین رفته و بیش از 60 درصد نظرات چند ماه پیش دوستان هم پاک شده ولی خوب بخاطر اینکه برام مهم هست که پاسخ من به حال شما فرق داره سعی می کنم کامل جواب بدم . اول تبرک میگم به شما به خاطر 6 سال دانشگله رفتن و کسب مدرک کارشناسی ارشد و بازهم تبریک میگم به اراده شما که تسلیم دست سرنوشت نشدین و خودتون اومدین تو میدان تلاش و مبارزه تا شرایط رو تغییر بدین . اولین کار تهیه کتب درسی چاپ 90 برای سال چهارم (پیش) چاپ 89 برای سوم و 88 برای دوم هست . فایل pdf کتب هم برای دانلود از طریق سایت chap.sch.ir میسر است . دومین کار اینکه باور داشته باشید که چیزی از بقیه کم ندارین و میتونید با تلاش به هدف خودتون برسید و این وسط حرف دیگران و ... اصلا اهمیتی نداره . مورد سوم ارزیابی کتب مختلف و کسب اطلاعات از بودجه بندی سوالات کنکور و ترتیب سختی کتب و فصول و آشنا شدن با برندهای کنکور این روزها و تفاوت اونها با هم و کم کم وارد شدن به جو کنکور هست . کار بعدی شروع از خودتون هست ... در حدود یک هفته بدون مقدمه و برنامه و وسواس فقط شروع کنید و از هر درس و فصلی که دوست دارین کم کم بخونید و در صورت خواندن عمیق تر هم سوالات پایان فصل کتاب و تمارین و فعالیت ها و خودآزمایی ها رو حل کنید . بعد از اون نوبت به تشکیل منبع قوی برای شروع حرفه ای تر میرسه ... برای هر درس منبع آموزشی و تستی داشته باشید و اگر فکر کردین که در درسی نیاز به کلاس دارین هم به کلاسهای شروع از مهر آموزشگاه ها برید ... پس از جمع آوری کتب کمک آموزشی نوبت به عمل گرایی در جهت کنکور میرسه که به نظرم با مشورت با اهل فن یا استفاده تجارب اساتید و داوطلبان برتر کنکور های اخیر و .... بهترین راه رو برای برنامه ریزی و ارزیابی و آزمون و چگونگی دیگر کارها برای موفقیت پیدا کنید که من شرکت در آزمونهای مرحله ای قلم چی رو توصیه می کنم . با تشکر : علیرضا افشار


ستاره
ساعت16:38---12 شهريور 1390
سلام کارشناس حسابداری هستم و دیپلم ریاضی دارم و به رشته مامایی علاقمندم متولد 61 هستم می خوام تو کنکور امسال لین رشته شرکت کنم از طرفی شاغل هم هستم به نظر شما احتمال قبولی دارم چون از بچگی عاشق این رشته بودمتازه می خوام شروع کنم شاید هم در طول روز 3 ساعت و روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه کلاً وقت آز دار م لطفا مرا راهنمایی کنید
پاسخ:سلام . امیدوارم که حالتون خوب باشه . واقعا باید به شما تبریک گفت به خاطر این اراده . خانم متاهل بوده که تونسته حتی با وجود فرزند کوچک هم تو کنکور رتبه اش 2 هزار بشه و به نظر من واقعا موفق . 5 روز در هفته با سه ساعت مطالعه . اگه بتونید 5 شنبه و جمعه رو کم کم به کف 10 ساعت برسونید از نظر تایم مطالعاتی مشکلی ندارین . اگه برای 91 تصمیم قطعی گرفتین . اول منابع به روز کنکور که همون کتابهای چاپ 90 برای سال چهارم . 89 برای سوم و 88 برای دوم هستند رو تهیه کنید و سپس یا در نظر گرفتن توانایی و وقت و زمانی که میخواین در ابتدا شروع به کار جدی کنید برای خودتون از دروس اختصاصی شروع به کار کنید . بی گدار به آب نزنید .هر جایی که فصل هنوز ادامه رو قطع نکنید و مبحث به مبحث بخوانید . مثلا تابع دوم رو به سوم وصل کنید و با هم بخوانید تا در کل روی بحث تابع مسلط بشین . برای هر درس به فراخور پایه ای که دارین کتاب تستی مناسب تهیه کنید . گاج و قلم چی نرمال هست و خیلی سبز و نشر الگو و خوشخوان قدری پیشرفته ترند . روی بحث اول توسط کتاب درسی زمینه ذهنی بگیرید و سپس با در نطر گرفتن میزان تسلط سراغ حل تمارین کتاب درسی برین و بعد به سراغ تمارین بیشتر از منابع تشریحی و یا مستقیما تستهای ساده و آموزشی


زهرا
ساعت10:56---22 تير 1390
سوال من درباره ی کلاس کنکور بود که باید بریم یانه ؟مثلا بایذ برای هر سه شاخه ریاصی بریم یا انتخابی (رشته من ریاضی است)
پاسخ:سلام اگر در درسی ضعف پایه ای دارین به کلاس کنکور برین . ترجیحا دیف و گسسته .


maryam
ساعت21:05---5 تير 1390
سلام من هنوز شروع به درس خوندن نکردم به نظر شما چه جوری شروع کنم ؟از چه درسی ؟اول از پیش شروع کنیم یا پایه ؟راستی من هنوز کتاب هم نخریدم میشه چند تا کتاب هم برای رشته ریاضی معرفی کنید؟ممنون
پاسخ: سلام چشم


atefeh
ساعت18:45---3 تير 1390
ba salam

man donbal ye moshavere khub vase entekhab reshte daneshgah azad hastam,kardani be karshenasi reshte memari,lotfan agar kasi ro mishnasid ya khodetun tajrobash ro darid be hem komak konid,va moteasefane man iran nistam ke betunam hozuri jaee beram az rahnamaeetun pishapish mamnun


پاسخ:سلام نه خودم اینکاره هستم و نه کسی رو میشناسم که این کار رو آنلاین انجام بده ولی پیشنهاد میدم که به سایت گاج در قسمت مشاوره آنلاین برو


هانیه
ساعت23:06---2 تير 1390
سلام از وبلاگ خوبتون متشکر.......ازتون درخواستی داشتم که اگه میشه منو راهنمایی کنید که چی کار کنم........من دانش آموز پیش تجربی بودم امسال کنکور دارم و هیچ آمادگی ندارم راستشو بخواهید ازمهر گذاشتم برای سال بعد ....و هیچ تلاشی نکردم . و میخوام که برای سال بعد بخونم ومیخوام که یه رشته خوب قبول شم چون همه از من این توقع رو دارند واین مدت هم که نخوندم خیلی خیلی سرزنش شدم دیگه خسته شدم..میخوام دندونپزشکی تهران قبول شم که به همه ثابت کنم من میتونم....بخدا خیلی عصبی شدم و افسرده چیکار کنم........قراره بعد از کنکور یه مسافرت برم و وقتی برگردم تیر تموم شده و مرداد شروع میشه میخوام از مرداد شروع به خوندن کنم ولی احساس میکنم خیلی عقبم همه چیز رو فراموش کردم و باید از صفر شروع کنم وای خدای من ......در دوران دبیرستان هم شب امتحانی بودم ونمرات عالی میگرفتم حتی دوران پیشم هم 5 تا از نمراتم 20بود و فقط 2 تا 19.5و 1دونه هم19.25 تورو خدا منو کمک کنید اگه از مرداد ششروع کنم باتوجه به اینکه خیلی فاصله گرفتم وفراموش کردم دیر نیست .......ممنونم ازتون اگه جوابمو بدید
پاسخ:سلام . یه پست با عنوان کنکوریهای با سابقه تا شنبه در وبلاگ میذارم و بهتون جواب میدم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: